صفحه اصلی نقشه سایت خوراک
تبلیغات
تبلیغات شما
محصول پرفروش فروشگاه
Title
عنوان محصول
قیمت : ...
خرید پستی
توضیحات محصول
برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 1 مراجعه کنید.
تبلیغات شما
تبلیغات شما
تنگ کردن واژن به روش جراحی واژینوپلاستیلابیاپلاستی (با جراحی یا لیزر)لابیاپلاستی یک پروسه جراحی است که جهت از بین بردن شلی واژن به کار میرود افتادگی رحمدکتر کاترین پزشکی ، متخصص زنان و زایمان لابیاپلاستی را اینگونه تعریف میکند پرسش و پاسخ لیزر واژینال تست پاپ اسمیر که به آن تست پاپ نیز گفته می شوددر حال حاضر تکنیک های پزشکی برای عمل لابیاپلاستی آنقدر بالا رفته است تزریق چربی از شکم به صورت یک تکنیک عالی تعمیر کولر گازی
بلوک راست
پروفایل
یافتن دکتر زنان خوب برای کسانی که قصد انجام واژینوپلاستی و عمل لابیاپلاستی و عمل جراحی زیباسازی واژن را دارند، دغدغه بسیار مهمی است. از آن جایی که تهران، یکی از شهرهای بزرگ ایران است
آمار
● آمار مطالب کل مطالب : 75 کل نظرات : 0 ● آمار کاربران افراد آنلاین : 1 تعداد اعضا : 0 ● آمار بازدید بازدید امروز : 8 بازدید دیروز : 6 بازدید کننده ارمزو : 5 بازدید کننده دیروز : 4 گوگل امروز : 0 گوگل دیروز : 0 بازدید هفته : 99 بازدید ماه : 240 بازدید سال : 1,758 بازدید کلی : 21,189 ● اطلاعات شما آی پی : 3.147.55.42 مروگر : Safari 5.1 سیستم عامل :
آرشیو
لینک های دوستان

Image
قیمت
خرید پستی

برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 2 مراجعه فرمایید.

بلوک وسط

دکتر خوب برای واژینوپلاستی در تهران

sara
18:16
بازدید : 202

دکتر خوب برای واژینوپلاستی در تهران

و یافتن آن برای کسانی که قصد انجام عمل جراحی زیباسازی واژن را دارند، دغدغه بسیار مهمی است. از آن جایی که تهران، یکی از شهرهای بزرگ ایران است . اما نکته ای که باید قبل از انجام این جراحی به آن توجه کرد، انتخاب بهترین دکتر واژینوپلاستی می باشد. قطعا در کلان شهری مانند تهران انتخاب یک جراح واژینوپلاستی میتواند سخت باشد ،انتخاب بهترین دکتر واژینوپلاستی در تهران به نتیجه ای مطلوب از عمل جراحی می رساند پس با انتخابی هوشمندانه می توانید سلامتی و زیبایی ظاهری تان را تضمین کنید. هزینه عمل زیبایی واژن و واژینوپلاستی سوال اکثر بیماران است و دکتر کاترین پزشکی است    عمل واژینوپلاستی جهت کوچک کردن لابیاها و جهت زیبایی و بهتر شدن وضعیت لابیاها انجام میگیرد با این فهرست از بهترین مرکزهای واژینوپلاستی در تهران و خدمات آن‌ها آگاه شوید. ... جراحی زیبایی زنان، واژینوپلاستی، تزریق چربی به واژن، سفید کردن واژن،هزینه عمل واژینوپلاستی و جراحی واژینوپلاستی در شمال تهران. بهترین دکتر واژینوپلاستی در تهران. مطمئنا اگر شما هم ساکن تهران باشید و قصد انجام جراحی زیبایی واژن داشته باشید نهایت دقت را در انتخاب پزشک متخصص خود بکار می برید.

هزینه های عمل لابیاپلاستی و واژینوپلاستی چقدر است ؟

هزینه واژینوپلاستی در تهران به شرح است : هزینه واژینوپلاستی بر پایه سه (3) میلیون تومان هست . که این مبلغ صرفا شامل واژینوپلاستی تنها میباشد . مثلا اگر کسی سفید کردن واژن هم داشته باشد هزینه سفید کردن واژن یک میلیون است که بعلاوه هزینه واژینوپلاستی از ان گرفته میشود که در مجموع میشود 4 میلیون تومان . حال اگر کسی تنگی واژن داشته باشد هزینه تنگی واژن با لیزر میشود دو میلیون تومان که در مجموع هزینه واژینوپلاستی با تنگی واژن و سفیدی واژن میشود 7 میلیون تومان .

ارسال دیدگاه
کد امنیتی رفرش
بلوک پایین
بلوک چپ
ورود به سایت
رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آخرین مطالب ارسالی سایت
مطالب محبوب
مطالب تصادفی
بلوک چپ
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS
تبلیغات متنی
محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
YOUR ADS